Informacja z otwarcia ofert
Białystok, 10 lipca 2017 r.
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Tryb postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych (zwanych dalej „Pzp”).
Przedmiot zamówienia:
„Dostawa kratownicy dla małej sceny Białostockiego Teatru Lalek”
Zarządzeniem nr 10/2017 Dyrektora Białostockiego Teatru Lalek z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa kratownicy dla małej sceny Białostockiego Teatru Lalek”, została powołana Komisja Przetargowa.
W dniu 10 lipca br. o godz. 10.30, w siedzibie Białostockiego Teatru Lalek, ul. Kalinowskiego 1, 15-875 Białystok, w pokoju nr 201 odbyło się posiedzenie Komisji Przetargowej w składzie:
- Julita Stepaniuk - Przewodniczący,
- Magdalena Malinowska - Członek,
- Sławomir Garustowicz - Członek,
- Bogusław Kasperuk – Członek.
Przewodniczący wyznaczył Panią Magdalenę Malinowską na Sekretarza Komisji.
W dniu 23 czerwca 2017 r. zostało wszczęte postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawa kratownicy dla małej sceny Białostockiego Teatru Lalek”, numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – 538514-N-2017.
W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert, tj. do dnia 10 lipca 2017 r. do godz. 10.00, wpłynęły 3 oferty. Przed otwarciem ofert Przewodniczący komisji podał kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego - „Dostawa kratownicy dla małej sceny Białostockiego Teatru Lalek”, tj. 220.000 zł brutto.
W dniu 10 lipca 2017 r. o godz. 10.30. Komisja dokonała sprawdzenia ofert, tj. czy jest w stanie nienaruszonym i czy jest opisana zgodnie z SIWZ, następnie Przewodniczący dokonał otwarcia oferty i odczytania nazwy oferenta, jego adresy (siedziby), a także informacji dotyczących ceny oferty, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofercie.
Zestawienie złożonych ofert:
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Zakres zadania |
Okres gwarancji |
Termin wykonania |
Warunki płatności |
Cena ofertowa brutto (w zł) |
1. |
PUHP „LUMEX” Leszek Pióro ul. Dolne Młyny 77, 59-700 Bolesławiec |
Dostawa kratownicy dla małej sceny Białostockiego Teatru Lalek |
36 miesięcy |
31.10.2017 r. |
Rozliczanie dostaw z Wykonawcą będzie regulowane fakturą końcową w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wraz z końcowym protokołem odbioru dostarczonych materiałów. |
193.909,50 |
2. |
WAMAT sp. z o.o. Podleszany 186, 39-300 Mielec |
Dostawa kratownicy dla małej sceny Białostockiego Teatru Lalek |
72 miesiące |
31.10.2017 r. |
Rozliczanie dostaw z Wykonawcą będzie regulowane fakturą końcową w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wraz z końcowym protokołem odbioru dostarczonych materiałów. |
179.235,60 |
3. |
BSC System ul. Zielone Zacisze 1/214 |
Dostawa kratownicy dla małej sceny Białostockiego Teatru Lalek |
72 miesiące |
31.10.2017 r. |
Rozliczanie dostaw z Wykonawcą będzie regulowane fakturą końcową w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wraz z końcowym protokołem odbioru dostarczonych materiałów. |
173.430,00 |
PYTANIA:
(brak)
Posiedzenie zakończono w dniu 10 lipca br., o godz. 10.40
Protokół sporządziła:
Magdalena Malinowska
Podpisy Członków Komisji Przetargowej:
- Julita Stepaniuk
- Magdalena Malinowska
- Sławomir Garustowicz
- Bogusław Kasperuk